Foton väntar..

Jag har insett att vi har för lite bilder i vår blogg. Det ska det bli ändring på!
Min kära kille fick mig att inse idag att jag måste ta tag i mitt fotande. Tar mig aldrig tid för det längre, vilket är väldigt synd. För hur ska man då kunna utvecklas? Dessutom är det ju riktigt kul.
Har fotat lite ikväll, men det blev inte så bra alls. Minns knappt hur man gör :S Vill komma ut o fota nån dag istället när det är bra ljus och bättre väder än idag. Lovet är ett bra tillfälle för sånt ^^  Cicci hur blir det med våra modellfoton? (A)

Gonatt oså hoppas vi på en bättre morgondag för idag var inge vidare /N


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag vet inte. :P Har ingen kraft att tänka på sånt nu. Men får väl se på lovet... ;)

2008-10-21 @ 17:33:29
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0