Feel Good

Heej ;D

Hur mår ni alla där ute? Jag mår toppen, efter en härlig dag i skolan! :) Idag har vi fortsatt på vårt grupparbete, och vår grupp är verkligen grymt bra! Vi har såå kul, och det är otroligt skönt. Det blir så mycket lättare att jobba då.

Igår var det sång -och gitarrdags igen. Det var jättekul, som vanligt! :D Min lärare Karin är som en mormor för mig. Bryr sig verkligen!

Idag är det en sådan dag som jag verkligen känner för att bry mig om andra. Det spelar ingen roll hur jag själv mår, även om jag mår bra, utan det viktigaste är att människorna i min närhet feel good så att säga! ;P Det är bra att ha sådana dagar, annars är det risk för att man blir självisk.

Hoppas att ni har det bra, men tänk på att människorna i er närhet också är viktiga! :D

XX / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0