En nära döden-upplevelse

Hej!
Dagen har flytit på i rask takt och nu lider den mot sitt slut. Snart är vi alla pensionärer..
Imorgon har vi vår redovisning om uppväxten på 1900-talet, vilket vi har jobbat med under lång tid nu. Lite utklädnad, skådespelerier, film och ljud blandat med vanligt trök-snack kommer vi bjuda på. Succé eller kalkon? Får väl se. :)

Efter träningen idag skulle jag och Marielle gå till Centralstationen för att ta bussen därifrån. Vi var sena och var därför tvugna att springa. Vi sprang tills vi båda insåg att konditionen inte var på topp. Konstigt att den är dålig. Orkade några meter typ och sen var vi döda ;P
Det värsta var att det var mörkt, blåste och regnade lite samtidigt. När vi kom fram till vägen vi skulle korsa hördes tjutandet som betyder att en spårvagn är på väg. Jag hörde det och såg den röda gubben lysa. På skoj ropade Marielle "Spring!" eftersom vi gjort det hela vägen och hade bråttom. Jag (dum som jag är) springer rätt ut i vägen, eftersom hon sa så. Vet inte vad jag tänker med ibland. Som tur var vände jag huvudet mot vänster och såg en spårvagn bara några få meter ifrån mig komma i hög hastighet. Kroppen reagerade fort iallafall och kastade sig bakåt. Tjenare..
   Vi bara skrattade åt det efteråt, men insåg snabbt att jag kunde blivit påkörd och då var det inte lika roligt längre. Var ju inte hennes fel, det var bara jag som inte hade hjärnan med mig. Shit happens :P

Pusspådig/ N

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Gud, va alla har sagt det nu då xD :P Men jag har ju faktiskt inte tränat på samma sätt :P Nu ska jag vila :D:D Länge länge xD <3

2008-10-26 @ 10:49:05
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0