Breaking Dawn

Yahoo! ;)

Här sitter jag i skolan fortfarande. Har precis skrivit klart min analysuppgift i samhällskunskapen. Känner mig riktigt duktig! ;P Väntar bara på att N ska läsa klart sin text, så att vi kan läsa varandras sen. Behöver lite mer respons innan inlämningen klockan tjugo i fem!

Sedan är det dags för gitarr -och sånglektion igen ikväll. Ska bli skoj! ;P Och sedan måste jag fortsätta att läsa min superbraiga bok. Ni måste läsa den; Breaking Dawn. Åhh, nämnde jag inte det? Nähee, det är en bok på engelska (actually, american) som innehåller 700 sidor! hehe. Älskar den! <33 Men fört måste ni läsa de tre andra delarna i serien; Twilight, New moon och Eclipse. Men ta det lugnt, de finns på svenska oxå! :D hehe. Twilight kommer på bio i slutet av november! Lääängtar! ;)

Nu ska jag tjingeliinga, N är klar! Hon hälsar förresten till alla er oxå! ;P

XX/ Dear S

P.S. Don't forget your comments! ;D


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha trots att jag egentligen behövde plugga hela natten igår, så han jga läsa 30 sidor! ( you know what I mean) Haha stolt!

ha det bäst puss!

2008-10-15 @ 16:37:49
Postat av: Jess <3

Jag måste läsa den andra boken!!! Typiskt att den inte finns på biblioteket! :( Ha ännu en bra dag syrran!! love you!!<3<3

2008-10-16 @ 10:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0