Allt suddas ut på en minut.

Vet du vad!? Simple Plan kommer till Stockholm på HÖSTLOVET. Kunde ingen informerat mig om det liite tidigare?
Det hade varit en dröm, må jag lova.

Helgen var riktigt lyckad (om man bortser från fredagen). Heldag med Fille honey i lördags. Bio blev det oxå. Någon som sett Patrik 1,5? Inte? Gör det då! Helt klart sevärd. Så sjukt bra. Både en riktigt rolig film och en som fick en att tänka efter. Hur löjligt är inte vårt "svenska samhälle" egentligen? Ska man verkligen se på homosexuella på det viset? Ja, se den!
Igår var det en hektisk dag. Åkte hemifrån hyfsat tidigt för o jobba. Sen efter jobbet in till stan för o träffa Malin. Vilekt var himlans kul, jätteglad över o se henne igen :D Flickan har ju flyttat ut till Öckerö minsann..
Lustigt: Av alla man kan träffa, så träffar man Sandra (!) på samma café vid samma tillfälle i stora staden. Kul :)
Sen dans direkt efter det. Skakade nästan av trötthet. Men lärorik lektion!

Något konstigt hände idag på mattelektionen. Jag såg typ inne i min egen hjärna (!bara det liksom) hur ett sudd kom fram och raderade ut varenda liten information. Skitläskigt! Jag menar det. Vi har prov imon och allt försvann. Kom inte ihåg det lättaste ens! Läraren ba: Men snälla lilla du.. När jag verkligen inte kunde förstå vad hon förklarade. Även Sandra såg lite orolig ut när jag frågade vad -1-2 var. Som när ett arbete försvinner spårlöst från datorns minne, försvann mitt. Hoppas att det kommer tillbaks, för nu e ja ba jävligt rädd inför imon.

Hjälp nåt mattesnille? (A)
Puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0