Allsång på bussen och "fyllevido"

Hej hopp!
Vad vi har varit dåliga på att skriva den senaste tiden.. Ojoj.
Vi tre flickor (ägare till den här bloggen) hade en riktigt helmysig kväll i lördags! Middag och spa stod på schemat. Lagade riktigt god lax. Sandra fick stämma Edits mammas gamla gitarr och satt sedan där och spelade sin egen låt för mig som jag inte hört tidigare. Hon är så duktig! <3 Njuter av o lyssna ^^
Sen drog vi igång med spa-andet, vilket jag hoppas att Edit kommer lägga upp bilder ifrån. Det var verkligen jätteroligt, trevligt och mysigt. En av våra bästa kvällar ihop måste jag säga :) Är så glad att jag har er, blir så glad när jag är med er. Japp :) Så e det. Älskar er mycket tjejer!

Igår var det en ganska intensiv dag. Åkte till jobbet och var där i tre timmar. Sen direkt till dansen för o träna utan partner:(
Fick sitta 1,5 timme och titta på när Jennie och hennes enooorma grupp tränade. Var den jag gick i förut. Jösses, dom är ju hur många tjejer som helst! Helt sjukt. Stackars de få killarna som var där fick dansa som små djur eftersom alla tjejer skulle få dansa med en kille flera ggr.. Fju. 
När hon var klar stack vi på bio :) Tropic thunder.  Den var kanske inte jättebra, men lite smårolig. Men det första vi såg när vi kom in i salongen: 90% killar i vår ålder. Okej, kanske var lite av en killfilm..
Snarkade hemma hos Jennie inatt. Satt uppe o pratade halva natten. Det är så det ska va:) Mysigt.
Trevlig helg alltså! Och bra början på lovet med deg tsm me Jennie. Fint fint.
Pussokram/Natta

Kommentarer
Postat av: S

Älskar er! <33

2008-10-29 @ 12:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0