Vilka förutom vi, kan skratta så åt två bananskal?..

Oj vad bra uppdatering det varit på bloggen i helgen! *** Hej igen alla :)

Jag har som sagt varit i Örebro hela lördagen och tävlat. För er som inte vet, så var det i latin (dans).
Det var en lång resa dit på ungefär 3,5 timmar. Rätt så segt. Speciellt eftersom jag satt bredvid min partner som dessutom sov halva vägen. Fick alltså roa mig själv..

Väl där uppe var det ännu en lång väntan innan det var vår tur att tävla. Men tiden går snabbt när man har roligt you know;) Jag, Marielle och Henriette skapade en liten girlunion. Kan inte hjälpa att bland det roligaste innan en tävling är att va inne på tjejtoaletten och sminka sig, flumma och dansa framför spegeln ^^

Vi var tolv par som tävlade mot varandra, vilket är fler än vanligt. Många av dom va tyvärr asgrymma.. I Semifinalen gick det verkligen skitdåligt för mig och Simon. Gjorde inget extra. Bara gjorde stegen utan att dansa, om du förstår? Missnöjda gick vi av golvet. Till vår stora förvåning fick vi sen veta att vi gått till final ändå! What!? Wiia :D
Sen var det final. Var inte nervös, ta det lugnt och dansa som fan. Det gick mkt bättre!
Vi fick dock bara placeringen 6a av 12. Blev rätt så besviken..

Hemresan var nästan det roligaste på hela dagen. Vi flickor satt och pratade engelska halva vägen och diskuterade ett mycket intressant ämne. Ja, vad brukar intressera tjejer i flera timmar? ;P Märkte att Anton satt och lyssnade på oss och sa sscch till sina kompisar: "Det här e ju intressant!" Vi asgarvade och påstod att han va för ung för vårt snack.
Sen satt Marielle och Henriette och sjöng högt en massa fina låtar. De fick alla i bussen att vända sig om och sitta o njuta av vacker sång och nynna med. Helgrymma båda två! Mysig stämning absolut! Kärlek<3

          

Puss o ha de bra! Nu börjar lektionen. Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ääh, 6:a var ju ändå bra. ;)

2008-11-10 @ 19:37:40
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0