vi besteg göteborg!

Hej igen!
Träffade stockholmaren Jacob idag ju! Inte setts sedan i somras (vilket inte är så konstigt). Vi drog runt i staden och myste. Det var ju så härligt väder idag oxå! Jag skulle kolla om en latinklänning jag sett på en HM fanns någon annanstans, eftersom den var slut sen. Och det gjorde den inte.. Skit oxå! En sådan jag alltid velat ha, osså e den slut överallt! Billig o jättefin.. Tråkigt var det :( Men inte fälla tårar inte. Jacob va ju här :D
Han skulle ha ett piercingsmycke, eftersom han tydligen piercat sig. Men det var fint fint. Så efter att ha gått fram och tillbaks till järntorget o sen till Nordstan osv. hittade han äntligen ett. "Hade du våga pierca dig där eller där osv..?" blev ett hett samtalsämne dagen till ära. 

Vi drog även till mysiga Haga och fick därifrån syn på ett berg! Med ett "hus med krona" citerat Jacob. Vi skulle bara bestiga! Lera. Brant. Solsken i ögonen. Hala skor. Men vi gjorde det! Insåg sen att det visst fanns trappor upp från andra hållet.. Aja, det blev ett äventyr x) 
Jättefin utsikt över hela gbg därifrån. Fick lite ångest båda två över att kamerorna inte var med. Mobilerna fick duga. 
  

Längtar tills jag får träffa den helsköna killen igen :) 

Puss på er/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0