Vart tog all snö vägen?

Hej!

Snart är det lunchdags, och vi har precis avslutat vår genomgång av det amerikanska valet och Barack Obama. Det var typ den bästa lektionen på flera veckor. (I och för sig så har vi ju inte haft några riktiga lektioner på jättelänge, eftersom vi har haft projekt. Men franska och idrott har vi ju som vanligt.)

Vart tog all snö vägen förresten? Jag hatar det här tråkiga vädret...snön måste komma tillbaka innan nästa vecka. (Jag fyller år på torsdag ;)

Jag har redan fullbokat min helg, och typ hela nästa vecka. På lördag är det uppträdande på förmiddagen, och sedan ska jag o Annisen på bio och fika. (Twilight!!!!!) Vi ska typ fira min födelsedag! ;) Och på söndag ska jag till stan och shoppa och äta middag med min farmor. Och nästa vecka, then it's my birthday! :D

Nu måste jag gå, för annars hungrar jag och Edit ihjäl...

Pussar / S


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ånej!! hade glömt att du fyller år nästa vecka! sorry, hehe :D

Har verkligen tråkigt! <3 c u later!

2008-11-27 @ 11:07:34
Postat av: Jessica

Det menas= c=see u=you smart jag e!<3

2008-11-27 @ 11:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0