Världen rasar...men reser sig upp igen

Igår trodde jag att hela min värld höll på att rasa samman. Precis som Nathalie hade jag den värsta dagen någonsin...Vad tänker egentligen lärarna när de lägger över en massa kunduppdrag på oss som inte ens är myndiga än. Dessutom fick jag reda på en sak angående min käke som inte var så kul. Trodde att jag skulle bryta ihop totalt. Men idag har världen plötsligt rest på sig igen. Vad är det nu man brukar säga? Det kan inte bli mycket sämre än vad det redan är, och då blir det bara bättre. Jaa, det stämmer faktiskt. För idag har jag och Nathalie lyckats få en del personer intresserade av att annonsera i vår tidning. Det tog ett antal timmar med ett antal promenader och ett antal bussturer. Men det var det värt, hoppas jag. Och sedan ringde de från tandläkaren igen, och det var tydligen ett missförstånd det där med min käke. Så nu har allt ordnat upp sig, och är back to normal again! Och jag spelade och sjung på franskan idag....trots min förkyldning. Gick faktiskt bra ändå! :) Men nu är det så härligt! En välförtjänt helg ligger framför en, och tänka sig att man kan vara helt slut efter första veckan efter lovet. Hur blir det då om några veckor? Vågar inte ens tänka på det nu...Nej, nu ska jag ha ledigt! ;)

Ha det bra ute i mörkret, eller kanske rentav hemma framför tv:n ;P

Pusspuss / S

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch då, det lät inte kul. Var det därför du inte ringde?

Man kan säga att jag har samma problem just nu! Hur ska man hinna med allt plugg? Man måste gå ipp extra tidigt på helgen för att hinna med allt... :S

Hoppas att det snart bli bättre!

Kul att du kunde sjunga idag och att det gick bra! :D

Kram

2008-11-07 @ 18:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0