Ha ett bra liv.

You look at me like I've become a stranger on the street. I see you next to me, but still you feel so far away.
Where did we go wrong?

Take a breath and pull myself together , just another step until I reach the door. I wish that I could tell you something to take it all away. There's so many things I want you to know. If only I could find the answere to take it all away.


Love Simple plans texter ibland.

Vad gör man när maten inte längre smakar? När omgivningen bara är en tjock, avlägsen dimma? När sömnen inte längre finner ro? När drömmen inte är en dröm, utan verklighet? När tårar inte längre betyder något? När det viktigaste av allt inte längre betyder något?

Vad betyder en tidning? Inte ett skit. Vad betyder det att passa tider? Bryr mig inte. Varför ska man beté sig på ett visst sätt när man kan gå emot alla oskrivna regler? Jag vill bryta dom. Jag vill göra nåt dumt. Men framförallt vill jag..Du vet.

Kanske mitt sista inlägg, för jag har ingen lust längre. Ni kanske får ta över själva mina änglar<3 Lycka till!
Er vän/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Erika

Men natta då, hur är det egentligen?

Hör av dej om du vill prata, jag finns för dej, jämt å ständigt<3

2008-11-14 @ 09:54:02
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/
Postat av: S

Nathalie, nu får du faktiskt berätta vad det är!

2008-11-14 @ 10:31:03
Postat av: Erika

Sv: Jag säger detsamma, massa på gång!, men vi är ju trots allt grannar, det är bara att knacka på dörren, det hoppas jag du vet. å telefonen funkar bra den oxå ^^. You can call me whenever you want to<3

2008-11-15 @ 16:11:46
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv: Äsch.. blev så förbannad på våran ensemble grupp igår. men det gottgjorde dem i dag för idag lät det svin bra :D Jag ska rappa på konserten på onsdag! :P

2008-11-27 @ 21:32:45
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0