Twilight - Världspremiär idag!

Salut! ;)

Haha, börjar snart skriva på franska igen. Har precis mejlat min nya fransktalande brevkompis. ;D Hon har börjat i våran franskagrupp och kommer från Algeriet, så hon pratar bara franska o arabiska. Värsta kul att kunna göra sig förstådd på ett annat språk! ;D

Och idag måste jag bara flagga för den nya superbraiga filmen! Twilight har världspremiär idag!!!! ;D Den måste jag bara skynda mig att se snart!

Idag är vi lediga, eftersom tidningsprojektet nu är över. :) Så från och med på måndag kan ni gå in på www.irampljuset.se för att kolla in vår snygga webbtidning! Missa inte det!

Ååhh, tänk att det verkligen snöade igår kväll. Jag blev jätteglad eftersom jag älskar snö! ;D Hoppas bara att det är snö på min födelsedag också. Just det, igår var det faktiskt exakt två veckor kvar tills jag fyller år. :) Hihi.

Idag ska jag bara ta det lugnt och dega framför tv:n. Kanske tar jag med mig kameran och går ut och njuter av det vackra vintervädret också. Och sedan måste jag plugga lite...

Hoppas att ni har det toppen! Och njut av fredagen ute i snön! ;D Time to be a child again! ...Fast alla är ju inte lediga som vi..;) Hehe

Pussar o kramar / Vinterälskande Sandra

SF Bio: Twilight

Twilight!! <33

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej ditt lediga snötroll! ;)

Vad ska du hitta på nästa helg? Jag ska kolla upp om jag ska göra ngt, annars kanske vi kunde gå på bio? ;) Puss <3

2008-11-21 @ 14:46:19
Postat av: S

Absolut, söndag nästa helg funkar för mig! ;) Läängtar efter att få se filmen, ;P pöss

2008-11-22 @ 13:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0