Tidningsprojekt...

Hej!

Sitter i skolan och väntar på att vi ska starta upp med vår layout till tidningen..
I helgen såg jag och Belinda "saw" asbra var den och sjjuk som vanligt, och så kommer det en sexa också....
Jag har också ätit sushi i helgen :) Alltid lika gott, hade varit gött att få lite sushi nu, eftersom det var konstig mat i skolan.

Idag kommer Adam Tensta (My cool) raparen och ska ha en liten minikonsert för oss på skolan.

(I helgen ska vi leta resa till sommaren! Längtar)

Åh jag glömde att berätta! För er som inte redan har hört så ska det komma en sex and the city film 2 :) Som ska börja spelas in sommaren -09! i och för sig så gillar jag serien mer än filmen, men det kommer inte hindra mig från att se tvåan på bio nästa år.

Puss / Edit

Kommentarer
Postat av: Anonym

let's play a game.

2008-11-11 @ 15:30:46
Postat av: Anonym

i know who you are.



ohgod. vad jag är tråkig

2008-11-11 @ 21:02:46
Postat av: bollyboll

nej. jag är verkligen jätte rolig.

2008-11-11 @ 21:03:20
URL: http://belindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0