Storslagna julsånger

Åhh, vad jag älskar lååånga helger, ;) Man kan bara ta det lugnt, för man vet ändå att man kommer att hinna med allt som ska hinnas med. Jag har faktiskt varit riktigh duktig och pluggat också, men det mesta av denna helgen går för min del åt till att spela och sjunga. Jag måste verkligen öva jättemycket inför nästa helg. Dessutom är det bara för mysigt att sätta sig och plinka igenom alla storslagna julsånger. Särskilt som det faktiskt är snö ute också.

Nu ska jag ta mig en liten prominix, och sedan ska jag sätta mig med fossingarna i ett hett fotbad med oljor i. Låter inte det mysigt så säg...


Pussar och kramar / S

P.S. Snälla lyssna på den här jullåten, det är en av de bästa som någonsin gjorts: http://www.youtube.com/watch?v=hZhoF9Isf0o


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad mysigt det låter! :D Själv har man spenderat dagen i friidrottenshus och med näsan i läxböckerna:S

Kram

2008-11-23 @ 18:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0