Obama -planschen är nu klar!

Salut! ;)

Nu har jag precis gjort klar vår Obama - plansch, den blev riktigt snygg faktiskt. Haha. Vad tråkigt väder det är ute, tur att man då har en massa roliga saker att se framemot i helgen. ;D Men jag måste iaf plugga franska idag när jag kommer hem, för det är typ den enda dagen jag hinner plugga innan nästa fredag. Idag och på tisdag hinner jag nog.

Gud, börjar redan bli lite nervös inför uppträdandet imorgon. :O Men det ska bli jättekul, som alltid, att sjunga och spela! ;D Det är bara det att bibliotekarierna känner mig och Jess, vi är stamkunder där. Haha. Så det är därför det blir ytterligare lite nervöst.

Hoppas att ni har det bra! :)

Pussar o kramar / Er kära Sandra

Kommentarer
Postat av: Gurkan

Det kommer att gå super, ni är så bra! <3

Haha puss

2008-11-28 @ 15:27:53
Postat av: Natta

Lycka till tjejen!<3

(var det jag skulle säga förut. Inte Önska lycka till xD)

2008-11-28 @ 16:21:07
URL: http://saxie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det gick ju jättebra! Lite, lite folk kanske, men du fick ju prata franska med Amina! :D

Hon var jättesnäll,eller i iaf lät det som det!

Adios! <3

2008-12-01 @ 13:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0