Moneybrother

Så otroligt bra konsert!
Så glad att far min beställde biljetter. Han kom in på mitt rum och frågade " du har inte lust att gå på moneybrother med mig ikväll eller?" Skojar du eller?!
Det var bara tre stycken som spelade akustiskt, shit va bra det var!
Ville bara säga det :)

Nu har jag precis ätit och sitter nu och ska fortsätta min artikel till tidningsprojektet som Nathalie berättade om.
Jag är lite lätt stressad över hur jag ska kunna göra en intressant artikel på bara 3000 tecken... Men det kommer nog att gå :)
Igår ringde en ifrån styrelsen i pixbo Gymnastik förening och frågade om jag hade lust att vara valförberedare... Ja varför inte, det är kul att få ett sådant ansvar och förtroende :)

(Nathalie greklandsresa! det finns så otroligt mysiga ställen i Grekland att man vill åka till alla! Men nu får vi snart beställla resa :D)


Puss / E

Kommentarer
Postat av: Natta

Wiii längta längta längta :D

2008-11-04 @ 14:55:50
URL: http://saxie.blogg.se/
Postat av: bollyboll

DU ANAR INTE HUR AVUNDSJUK JAG ÄR FÖR ATT DU GICK PÅ MONEYBROTHER och FICK SE SNÖÖÖ!

2008-11-04 @ 17:03:18
URL: http://belindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0