missade bussen igen!

Jag missade bussen för andra gången idag!! Vad är mitt problem?! Tänkte ju komma i tid till träningen den här gången.. suck. *

Vi e iaf nästan klara med försäljningen av annonser! Känns underbart. Det har verkligen varit jättejobbigt. Men säkert även väldigt nyttigt inför framtiden att kunna ringa och träffa så många företag. Vi har tjänat in 24500 kr nu ;) Inte så illa va? Fattas bara 500 kr.

Nej, nu ska jag dra till nästa buss så att jag inte missar den me. :P
Puss/N

PS. Adam Tensta va rätt kass... :S

Kommentarer
Postat av: bollyboll

han var inte kass. ehhehe

2008-11-11 @ 19:05:54
URL: http://belindha.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sandra, sandra du måste hålla tiden!!!

2008-11-12 @ 13:33:22
Postat av: E

Haha nu får Sandra skäll för att Nathlie missar bussen, fattar nada :S

2008-11-12 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0