Låtskrivande

Sometimes you just don't get it right...

Vi har inte så mycket att göra just nu, så jag tänkte att jag kunde blogga lite till. Då måste jag berätta att mitt låtskrivande har kommit igång bra igen. Har hållit på med en under helgen. Jag kanske publicerar den här när jag är klar med den, men jag är inte säker. ;P

Denna veckan kommer att gå superfort. Vi är nämligen lediga på torsdag och fredag, och sedan även på måndag. Det innebär fem dagars helg!! ;D Värsta minilovet ju!  Ojdå, nu råkade jag trycka på en skum knapp på datorn, som gjorde hela texten kursiv. Och jag kan inte få den att bli normal igen, sorry! ;P

Okey då, eftersom ni tjatar så, så kan jag väl skriva åtminstone två meningar ur låten:

You know it's good to be concerned,
But not so much so you get burned.
Just make,
A small mistake.

Så, nu ska jag ta och kolla ifall de finns några fler texter att korrigera. Eller korra, som lärarna gillar att uttrycka det.

Puss på er / S, som har träningsvärk efter måndagens badminton och dans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0