Julstämning, imitationer och annonser

Tjohoo! ;D

Sitter i skolan och har lunchrast. Snart är det dags för mig och Nathalie att vara annonsörer för vår tidning. Ska bli jätteskoj! ;D Kände bara att jag var tvungen att blogga lite snabbt, tydligen har vi ju missat det nu de senaste två dagarna.

Igår fick jag värsta julstämningen. På gitarren satt vi och övade julsånger och åt choklad. Mmm, längtar till julen. :)

I tisdags, när jag var med Anna, spelade vi upp lite sketcher. Haha. ;P Hennes lärare dök upp ofta i våra roliga imitationer. Nämen, är det inte du som är med i den där nya filmen? Och du, du har ju nya världsrekordet i 200 meter. Snälla, jag är ditt största fan, kan inte jag få din autograf?

Nu ska jag snart ta och återgå till mitt annonsuppdrag. By any chance you would like to give our newspaper some money? Hehe. ;P Och förresten, Olivia, jag ringer dig idag eller imorgon. Kom på en rolig sak som vi kan göra ifall du är ledig nästa helg. :)

Pusspuss / S

Kommentarer
Postat av: olli

låter spännande, hehe! ring mig :)

2008-11-06 @ 17:09:02
Postat av: Jessica <3

Hoppas det ordnar sig med din tandställning!! tycker så synd om dig!! :( ses sen!!

// din syrra <3

2008-11-07 @ 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0