Jag och min franska basker...ute i vintervädret

Some people aren't afraid to admit they need help.
And some people aren't afraid to pull out a helping hand...

Give, take.
Share and receive.
It's the time for joy!

Hur har ni det allihopa ute i vintermörkret? Ni har väl satt på er den tjockaste mössan ni äger, och de där stickade vantarna vi pratade om? Jag vill ju inte att ni ska förfrysa, men ändå inte att ni ska stanna inne när det är så vackert där ute. Glittrande frost på träden. Solen som reflekteras i snön. Vitt, vitt och bara vitt....

Nu har jag övat tillräckligt mycket på jullåtarna inför nästa helg. Igår satt jag och Agnes och spelade och sjöng hela eftermiddagen. Njae, kanske inte hela förresten. Vi pratade väldigt mycket också. Längesen vi pratade så mycket, så det var trevligt. :)

En frostig kyss till er alla / S

P.S. Är det fortfarande bara jag som bloggar nu? Det var ett tag sedan det var så...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja... Nu ska du inte överdriva ;P (med snön asså)

2008-11-23 @ 19:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0