Idag ska jag baka lussekatter med syrran

Godmorgon alla små älsklingar <3

Idag är man då ledig igen, vilket är otroligt skönt. Och imorgon är det ju fredag. Herregud vad tiden går fort, man hinner verkligen inte med...

Igår satt jag, Jess och Agnes och övade inför uppträdandet på lördag. Det blev en hel del skratt då det hela tiden var någon av oss som tog en inte så helt ren ton, o.s.v. Men så får det ju bli ibland. Det viktigaste är ju förstås att man har roligt, och nog hade vi det alltid! ;D

Nu kanske ni undrar vad jag gör uppe så här tidigt (njaee..såå tidigt är det ju inte), när jag nu är ledig. Men faktum är att jag har en hel del att göra idag. Först och främst så har jag bokat biljetter till bion på lördag, och snart ska jag ut och ta lite luft. Sedan ska jag plugga franska (ska ju ha prov nästa vecka) och baka lussekatter när Jessica kommer hem. :)

Last christmas I gave you my heart,
But the very next day you gave it away.
This year, to save me from tears
I'll give it to someone special.

 
Hoppas att ni alla får en toppendag! :)

Pussar på er (och speciellt till dig, gurkan <33 hihi)

// S (valrossen...eller delfinen ;D)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hm, inte helt rena toner, jag vet!! xD

Sitter själv i skolan o ska ha NO!! :(

Ska bli kul att baka sen!! hehe

Ses sen syrran!

//Your sister Jessica

2008-11-27 @ 11:05:13
Postat av: Gurkan!

Haha!

Det låter mysigt! Jag vill också baka lussekatter! Men, jag ska ju till Hulebäck! ;)

Vi måste baka tillsammans ngn gång! <33

puss och kram

2008-11-27 @ 14:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0