Gurkmask ;D

Hej! ;)

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men har haft en massa för mig i helgen. I fredags sov jag över hos Olivia. Vi hade oxå tänkt gå på Liseberg, men det regnade ju en del så vi skippade det. Istället blandade vi ihop våra egna ansiktsmasker och peeling. Det blev hur bra som helst, och hur skönt och avkopplande som helst. :) Här är recepten: (Fast jag vet inte riktigt ifall jag har rätt mängd, men det har inte så stor betydelse om man är flera. ;P)

Peeling:

2 dl strösocker
3 tsk olivolja

Efter detta blev huden superlen! ;D

Ansiktsmask (för fet hy):

4 dl naturell yogurt
1/2 riven gurka
4 tsk citronsaft

Ahh, vår egen härliga gurkmask! Glöm inte att ha gurkor även för ögonen! ;D

Jag hoppas att jag snart även ska kunna publicera lite knasiga bilder på oss när vi gjorde detta. ;P Hehe

Jaa, och i lördags kväll så var jag hos Anna. Vi myste framför Tv:n och åt glass med hallon! ;D

Hoppas att ni oxå har haft en toppen helg, så hörs vi snart igen! ;D

Pusspuss/ S

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag ska banne mig testa detta, en liten uppfräschning är aldrig fel! ;)

2008-11-18 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0