Folk säger att vi har konstiga smeknamn på varandra...

Godkväll -  Bonsoir! :D

Hur har er helg varit? Min har varit absolutely great! ;D Igår var det ju uppträdande, som sagt. Fast det var ju inte många som kom och kollade. :O Fast Amina kom, så då pratade jag franska med henne och svenska med Agnes och Jessica. Det gick ju sådär! Haha...näee, men det gick faktiskt bra. Och sedan var det ju bio dåå, best movie ever! Twilight var super! I alla fall enligt gurkiee & cookiee. <33 hihi.. Dessutom var ju jag och Anna och fikade innan, och jag fick den bästa presenten någonsin av henne. Jag hade sagt till henne att jag i år önskade mig något personligt, och personligt som sjutton blev det. Haha. Tack så jättemycket, A! :) Det var såå gulligt, jag älskar dig! <33

Idag har jag varit med farmor i stan. Jag fick välja present, så det blev nya skivan med Jill Johnson och en svart och lite större väska. :) Jag blev jätteglad för det också! :D

Hoppas att er helg har varit lika bra som min! :)

Pussar och kramar / Sandra

P.S. Jaa, vissa människor tror ju att de ska vara med om något så roligt som att tappa en tia i stöveln. Tydligen lyckas man inte ens med en sådan incident. "Fasiken" för att citera my dear friend, som lär små barn svärord. ;P haha. Men visst lyckades vi "spela" rätt bra? Hihi..undrar vad tanten på bussen tänkte om oss. Men whatever, that's who we are, baby! :D <33  D.S.

P.S. 2 Folk säger att vi har konstiga smeknamn på varandra...vad menar de? ;P hehe...

Kommentarer
Postat av: Gurkiee

Haha, låter so om du haft en toppendag! Aha, en ny väska, den måste jag få ta mig en titt på snarast!

Nästa gång får vi hoppas på att du tappar en tia i varje stövel, haha.

Busstanten var lite knäpp, men vadå? Vi underhöll henne lite bara... ;)

Grattis i förskott cookiee! <3 "fjortishjärta" <3 (bara för att vi INTE är fjortisar, haha!



P.S, vi kom in problemfritt på bion igår, antagligen för att vi gömde oss bakom våra "mellan popcorn" :)

2008-11-30 @ 20:19:19
Postat av: Cookie

Är fortfarande mätt och törstig efter popcornen! haha ;D

2008-12-01 @ 09:46:53
Postat av: Jessica

Haha!! <3 Ni måste haft jättekul tillsammans!

Jaha, ida ska ju du dra ut lite tänder, så lycka till!

// Your sister!

2008-12-01 @ 13:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0