Får man lov att ens vara?

Får man lov att vara arg?
Får man lov att vara ledsen?
Får man lov att vara förbannad?
Får man lov att vara förkrossad?

Får man lov att vara sur?
Får man lov att vara förtvivlad?
Får man lov att vara hysterisk?
Får man lov att visa sina rätta känslor?

Får man lov att ens vara?

Igår fick jag skriva om min artikel till 400 tecken, och så sa de åt mig att inte vara så poetisk. Jag gjorde som de sa, och tog åt mig av kritiken istället för att vända den till något negativt. Men ändå kan jag inte hjälpa att jag har lite svårt för att ta så mycket kritik på en gång. Ja, jag antar väl att det är något som jag måste lära mig. För trots allt ger ju livet en massa olika sorts kritik varenda dag...

O, längtar tills på fredag! ;) Hör av dig så att vi kan prata mer om helgens planer!! <33

Puss o kram till er alla (och ta kritik, men ingen skit, haha) // S

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, din stackare, jag är säker på att din artikel var bäst! Haha, fast det är den säkert fortfarande, även om den är kortare! Längtar tills jag får läsa den! <33 puss

2008-11-11 @ 22:08:18
Postat av: olli

jag ringer senare under kvällen :)

2008-11-12 @ 12:53:04
Postat av: Jessica

din artikel VAR bra!!!!

Det är din lärare det är fel på inte dig!! <3

2008-11-12 @ 13:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0