Det är faktiskt inte såå svårt att klicka på 'skicka'

Morning! ;D

Ojdå, nu skiner solen. Vad härligt att det för en gångs skull ser ut att bli fint väder. Idag har jag inte så mycket att göra i skolan. Just nu väntar jag på ett mejl från ett café som skall skicka sitt annonsmaterial till vår tidning. Får se ifall de lyckas masa sig iväg och klicka på 'skicka' -knappen så att jag får det någon gång.

Imorgon är det fredag!! ;D Då ska jag och Olivia antagligen gå på Liseberg, som öppnar igen då, om det inte regnar. Och sedan ska vi sova över hos henne, och ha det mysigt. Får se vad vi lyckas hitta på! ;P hehe.

Jaa, idag är iaf mitt humör på topp, det var ett tag sedan jag var riktigt glad faktiskt. Vet inte varför, jag som nästan alltid brukar vara på gott humör. Men det har ju vart så mycket jobbigt arbete och så i skolan nu, med lärare som är enormt dåliga. Men nu så har mycket sömn och andra saker gjort mig glad igen! hehe. ;P

Nu ska jag se ifall de på caféet har hittat 'skicka'-knappen. Ha det toppen! ;)

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0