"bus eller sushi?"

Hej alla!
Lovet lider mot sitt slut, men det har varit ett bra sådant. Inte mycket vila för min del känner jag nu, när jag nästan för första gången tar det lugnt och är hemma. Hade iof gärna hittat på nåt, men ingen e ju hemma eller har nåt på g :/
Jaja, ska ändå upp och jobba imon.

Igår var jag och Erika och åt sushi. Det var första gången för mig och kände att det var värt att testa. Lite läskigt med gröna alger (?) runtom och det var inte jättegott. Men annars var en hel del riktigt nice :D Såpass att jag kan äta det igen!
Vi busungar fick även för oss att busa lite med Cicci. Sminkade oss läskigt och drog hem till henne och sa bus eller godis xD Sådär helt spontant. Men de va kul^^ Hon blev dock inte så rädd. De va nog mer hennes mamma som blev det:P

 Sushi flickan.

Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hehe, ni var inte läskiga. ;P

2008-11-01 @ 22:02:06
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0