Wow asså

Ett under har skett!! Edit har bloggat :O Nej, nu ska jag inte va elak, men de e ju lite ovanligt :)

Snart e de sommarlov. Det har väl ingen missat antar jag?
Sommarplanerna för mig känns inte alls så många i år.. Får ta dagen som den kommer. Men jag ska iaf:
# Till Bornholm me familjen en vecka
# Jobba en vecka på KY Akademin
# Båtsemester
# ????

Nån som vill hitta på nåt? 
Nemen ska antagligen dega o ha kul me kompisar o söten :)  Kanska lyckas åka te Borås oxå:P

Ska Du göra?                                                     
 Puss/N             

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du ska träffa mig också :)
Massor. Glöm inte det

2008-05-29 @ 16:10:39
URL: http://Jenniebus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0