we can do it

Kämpa på kämpa på. TRE dagar till för tusan, det klarar vi! Sen e nog allt över.. Jag tror seriöst att jag kommer fortsätta plugga i sommar, för att jag e så van vid det nu. Vad gör man annars? Jag minns knappt. Får sån ångest känsla nuförtiden när jag inte gör något vettigt. Går väl in i stenmuren snart :P

Det har vart en helmys helg, spenderat mkt mkt tid me söten min. Det e alltid trevligt så^^ Har ni hittat på?
Och så var det ju Mors dag idag! Det kan la ingen ha missat? Det e så svårt att hitta presenter o så, man vill ju helst att det ska vara personligt. Så här personlig blev jag: En blomma :P Det blev så.. Men hon blev glad iaf:)

Skriver la mer imon, nu får ja ta o duscha istället.
Kram N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söten kan du va själv, tack för en jättejättefin helg

2008-05-25 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0