Vår käära huvudstad ;)

Heej allihop, igen ;)

Det var ett tag sedan nu, har ju varit bortrest i två dagar. Jag kom i för sig hem i fredags natt, men har varit tvungen att ta igen mig nu i helgen. ;P Det blev ju rätt sent! :) Haha.

Jaa, men gud vad roligt vi har haft, se bara på bilderna från det förra inlägget (Nathalies)! Och en hel del shopping ägnade vi oss åt. Jag köpte en ljusblå tunika från Gina Tricot, vita tygskor från Wedins, en bok till min lillasyster som fyller år på fredag ;), foundation (L'oreal - Paris) och svarta stooora solbrillor (Myrbrillor, enligt Natta och mig ;P)

Sedan var vi ju då på riksdagen och Sida/ Zenit, och det var väldigt intressant. Haha, även om de flesta typ sov under föreläsningarna. :S Vår klassföreståndare var inte glad åt det. ;P

På bussresan hem satt jag och degade, eftersom Nathalie och Edit stannade kvar i Stockholm en dag extra. Vi kollade på en thriller, typ. Ganska läskigt, eftersom det var mörkt då och jag satt längts bak själv. :O Hehe.

Jaa, och nu var man då hemma igen. Saknar faktiskt Stockholm lite, men det är också skönt att sova i sin egen säng. ;P Sover verkligen bäst hemma. Mm, och igår var jag och min familj på middag hos min farmor som precis har fyllt år. ;) Och imorgon är det skola igen, men snart är det sommarlov!! ;) Jippie! Längtar!! ;)

Nu ska jag nog dra mig, ska kolla på TV. Vi hörs i veckan. Då mer bilder från Stockholm väntas.

Pusspuss // Sandra <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0