Tjohoo!

Hej allihopa! ;) Ledsen att jag inte skrivit på ett tag nu, men det är så sjukt mycket att göra. Speciellt i skolan, fast nu har vi ju varit lediga, så då har man ju kunnat ta igen sig. ;P Det har varit jättehärligt verkligen!! ;) I onsdags, på Valborgs alltså, så var jag ju som sagt med Olivia. Vi hade det supermysigt med en film, ;P Vi såg Ciao Bella! Inte så jättebra skådespelare kanske, men ändå helt okey. Sedan, när jag skulle föja henne till bussen, så var det ett par fulla ungdomar som höll på. Guud, jag blir såå trött, det var verkligen pinsamt. Jag ska inte nämna några speciella, men varför?? Har man kanske inget annat vettigt att göra än att supa sig full varje helg? Jaa, jag vet, det var ju Valborg, men ändå!

Jaja, nu ska jag inte älta som en gammal kärring, utan iställer berätta något annat roligt om mitt liv. Hmm..ska bara komma på vad. :D Joo, på torsdag är det Stockholm som gäller för mig och my angels (Nathalie & Edit), har verkligen läängtat ihjäl mig i en evighet nu!! Shoppingen kallar!

Nu måste jag dra, ska se på tv! Men jag lovar att blogga mer imorgon!

Pusspuss // Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0