Tal!

Hej!

Nu är jag tillbaka igen! Ja, Sandra is back. :D Idag har jag haft tal i skolan, på retorikkursen. Det gick jättebra, fick MVG! ;) Är verkligen superglad för det. ;P Jaa, för denna dag är faktiskt väldigt bra. Jag menar, det händer massor av roliga och bra saker. Förutom att mitt tal gick toppen, så fick jag tillexempel en tid för att spela och sjunga inför en lärare på skolan. Jag ska kanske vara med och uppträda på skolavslutningen. :) Förhoppningsvis får jag, efter mötet, ställa upp och vara med då!

Igår var också en helt ok dag. Med tanke på att nationella i franska gick hur bra som helst. Och jag som var så orolig för det, där ser man att allt går om man bara vill och tror på sig själv. ;) Men nu ska jag fortsätta med mina studier i skolan. Resten av betygen ska inte sabbas heller, förstår ni.

Hoppas att alla ni där ute också har en jättebra dag, fylld av möjligheter. Och kom ihåg; Om ni inte har ett projekt, skaffa er ett! ;P

Pusspuss // Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis! :D

2008-05-21 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0