Summer! ;D

Hej där ute i sommarvädret!

Sitter nu här i skolan, och skall snart ha betygsnack. Börjar ärligt talat bli ganska trött på det nu. Det finns ju inget annat att göra på lektionerna. :S Men tur ändå att vi slutar om en vecka! ;)

Ikväll ska jag och Nathalie på Liseberg. BWO kommer nämligen, och sedan ska vi bara gå omkring där och mysa! <3

Igår var jag med Malin. Vi cyklade ganska långt och köpte kulglass. Yamm! ;) Sedan badade min crazy friend. Hehe, fast det var ju rätt så varmt även i vattnet, men jag vågade bara känna på det. Haha. Jaa, och så låg vi och slappade på min altan och lyssnade på härlig sommarmusic. Jag älskar verkligen sommaren!! ;D

Pusspuss // S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0