Stockholm imon!

Imon bär det av.. Mot det nästan föör omtalade Stockholm! :D
Har packat en hel del nu, men har lite kvar. Tänkte lägga in ny musik på mp3:n, men nu går det inte o ladda ner av nån irriterande orsak :S Hjälp nån!? (A)

Min klass har en lärare som alla "älskar". Hon är så "snäll", "duktig på o lära ut" och "har ett jättefint skratt". Idag fick jag stanna kvar en timme extra i skolan för att göra klart min ABC bok, så jag kunde lämna in den till denna läraren. Då stod hon bredvid mig typ hela tiden och klagade m.m. När jag äntligen fick dra därifrån sprang jag till bussen. Den var hyfsat full, så jag satte mig längst fram. Då kommer läraren på. "Nejmen hej! Kan jag få slå mig ner bredvid dig? haiuoha.:)" eh.. aa, vad har man för val? Så börjar hon fråga ut mig om mitt liv! Herregud vilken mardröm. (Hoppas inte hon läser detta nån gång). "Jag har oxå dansat en gång i tiden, så här för ett år sedan slutade jag. Jag dansade balett :) hiohua." Kom o ta mig långt härifrån...

Igår var sista gången på dansen (MVD:n) denna terminen. Uppvisning på måndag. gud, har ganska stort ansvar-.-
Lisebergshallen. Nån som vill komma o kolla? (A)
SES när vi kommer hem till Götet igen! Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha det bra i Stockholm. :D

2008-05-07 @ 21:37:16
URL: http://lifeofcicci.blogg.se
Postat av: Eddan

Hahha, fan stackare, jag har också varit med om det tro mig... :P

2008-05-07 @ 22:34:41
Postat av: Jennie

Usch, lärare alltså :S

2008-05-08 @ 21:16:20
URL: http://Jenniebus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0