Smile :D

Man har vissa dagar som helt enkelt inte är ens egna. då allt går utför. Vi alla hatar våra såna dagar.
Men idag verkar det faktiskt som att det e min dag! Allt verkar ju gå bra :D
Började dagen med spanska nationellt muntligt, som jag haft sån ÅNGEST inför. Det gick riktigt bra och därför e ja glad o lättad! Sen hade jag mitt sluttal, som jag berättat om och det gick också bra :) Så nu e allt jobbigt över. Jippi!

Sen var det ju så att det var min stora dag idag oxå. Hehe, ni kanske märker det om ni ser mig, men berättar det ändå. Har tagit bort tandställningen idag! Har kanske inget Hollywood smile, men det ser ärligt talat bra ut. Jag är såklart jätteglad o vill gå runt o le hela tiden. Det jobbiga e bara att dom limmade fast en ståltråd bakom tänderna som ska sitta i ca. 10 år.. My god.. På ungefär en månad nu kommer jag inte kunna bita ihop fler tänder än framtänderna. Det är nästan ännu mer irriterande än själva tandställningen :O Kan knappt äta..
Men nu ska vi inte va såna :D Nu ska jag sätta mig ute i solen o dega o försöka bli frisk till skolavslutningen o så.
4 skoldagar till. Känn på den du!
 
Puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0