ledig fyra dagar ! :D

Så himla skönt med fyra dagar ledigt! Jag tror faktiskt inte att det finns nån som klagar.. :)
Vädret har ju vart på glatt humör oxå. Det märks verkligen ute på gatorna. Alla barnfamiljer, ungdomar, äldre, ja alla börjar leta sig ut i verkligheten igen. Jag har även jag tillbringat mkt tid utomhus det senaste (förutom idag, då jag jobbat).

I fredags blev det som sagt grillkväll med gänget, mkt trevligt :) o jättegod mat.
Sen på lördan kom Jennie hem till mig, vilket gjorde dagen perfa^^ Många promenader blev de.. Varav en då vi skulle ut me Kasper (min hund) och det gick mindre bra... Alla som har träffat honom vet att han är den seeegaste hunden i världen!!! Som Jennies kommentar: "Söt, men jobbig". + la till: "som du:)" (ehe, diss?)
Vi va även riktigt hemskt onyttiga! Vi köpte glass.. Nej förlåt, skojja bara. De va inte så farligt:) Ibland måste man få unna sig själv nå gott.
Senare på kvällen drog ja ut me fille (ännu en promenad). Degade hos honom sen o vet inte vad det var med oss.. "Lite smått" flummiga. Inte skrattat så mkt på läänge..

Idag har jag blivit blond igen kanske jag ska nämna oxå! Så att det inte kommer som en chock.. Iof e de inte så stor skillnad, men ändå.
See ya people! Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Glass är inte så onyttigt... :P

2008-05-04 @ 22:31:00
URL: http://lifeofcicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0