Grafisk Kommunikation

Heej allihopa! ;) Idag är det en lika solig dag som vanligt, ;P Okey, man kanske inte ska vara så säker på att varje dag ska vara underbar, men jag har blivit bortskämd. ;P Nu ska vi snart ha Grafisk Kommunikation, det är ett av de tråkigaste ämnena i världen, men vad gör man inte för betygen? Sedan ska jag hem och börja packa inför torsdagen, ;) Måste köpa en ny tidning med, såklart!! ;D Jaa, plugga förväntas man ju också göra.

Jag har faktiskt börjat komma igång rejält nu inför sommaren. I helgen så sprang jag fem kilometer, och cyklade en mil. Stolt! ;P Beachen 2008, here I come! (Förlåt, men jag lägger verkligen till "here I come" efter varje mening. Störd ovana ;P)

Imorgon så är det dags för ännu ett nationellt prov, i matte. Ser verkligen inte fram emot det, men jag hoppas att det går bra. Efter helgen så har vi i alla fall en hel del att skriv om på bloggen. Vi ska ju, som vi nämnt ett antal gånger, till Stockholm på klassresa. ;)

Vi hörs snart igen!! ;D

Pusspuss // Sandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0