Gomorron, eller vad man nu säger klockan 12

God morgon!
Det är lördag o solen skiner, kan det bli bättre? Jo, kanske, men ändå :)
Känner mig på ganska bra humör idag. Det börjar närma sig slutet på helvetet o sommaren närmar sig så..
Ska va me min älskling idag<3 osså blir det ju Eurovision ikväll. Var det bara jag som tyckte att Perelli gjorde kasst ifrån sig där nere? Det e alltid så att dom e sämre när det väl gäller. E la dumt :P

Köpte faktiskt en ny plattång igår. Ojoj, impad över mig själv. Har inte testat den än, men den lär vara bättre än min gamla. Jag menar: ta en halvtimme på sig att bli varm + att sedan inte göra det platt.
Ett riktigt fynd, 199 kr. Den brukar kosta 399 kr. Tack för tipset Edit<3 o tack för en trevlig gårdag :)
           Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Perelli är alltid kass.

2008-05-24 @ 12:33:45
URL: http://lifeofcicci.blogg.se
Postat av: Jennie

Hej Natta

2008-05-24 @ 14:54:57
URL: http://Jenniebus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0