Fredag

Hej alla ni där ute!

Nu tar jag mig äntligen tid att blogga igen. Fan vad mycket det har varit i skolan denna veckan, och nästa är ännu värre. Kändes typ som jag höll på att gå in i väggen ett tag. :( Usch, det är verkligen hemskt. Jag menar, ska det inte lugna ner sig nu sådär mot slutet? Jag tycker i alla fall det, men det är väl bara att kämpa på in i det sista. Det är ju faktiskt mindre än tre veckor kvar nu till sommarlovet. :)

Idag hade vi franska nationella. Det gick rätt så bra tror jag. Det var läsförståelsen som stod på dagens schema, och det var i alla fall lättare än hörförståelsen. (Vet inte vad det är för fel med det, men jag hatar verkligen hörförståelse.) Jag hoppas åtminstone att franska proven har gått bra nu. Det är ju mitt favvoämne, så jag dör om jag inte får MVG!! ;P Haha. (Men jag är seriös.)

Nu är det lika fint och varmt väder som i helgen. ;) Gud, vad härligt! Dessutom fyller min ena syrra nio år idag. Grattis, gumman! <3 Så idag blir det tårta och räksmörgåsar ute i solen. Yummy! ;D Och sedan är det äntligen helg, vilket underbart ord. Helg. När man har så mycket i skolan som vi har nu så är helgen himmelriket. Det vitaste molnet på himlen. Jaa, då hinner man med de flesta läxor och annat som hör till skolan. Men jag ska också försöka göra annat skoj som jag inte har tid för på vardagarna. Imorgon ska jag tillexempel träffa Olivia.

Jag hoppas att alla ni där ute har det toppen. Och kom ihåg; Även om det är mycket just nu, med skolan, kompisarna, familjen o.s.v. ,så väntar sommaren snart. Kämpa därmed väl, och gå ut i solen med ett gott samvete!

My best wishes / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0