Everything I do, I do it for you

Hej!

Nu gör jag min plikt och bloggar igen denna dag. ;P Tänkte berätta vad jag har haft för mig i helgen. Jag har...hm....jaa, vad har jag gjort? ;D Hehe. Mest slappat, och tagit det lugnt. Fast jag har faktiskt tränat lite också, sprang 8 km i lördags. Det kallar jag träning, eller var tycker ni? ;P Sedan så har jag och syrran jobbat. Mitt sommarjobb i år består av att sälja GT. Jaja, jag vet vad ni tänker. Inte mycket till sommarjobb! Men ibland får man offra sig, och pengar är ju faktiskt pengar. Jag har också varit ledare för min andra systers barnkalas. ;P Det var lite småskoj, och det verkade som om barnen hade kul. Jag missade inte heller Eurovision Song Contest, men visst var det en katastrof i år? Jag som trodde att Charlotte skulle vinna med sin Hero. Åh, dumma Ryssland med sin låt-som-jag-inte-ens-minns-namnet-på! :S

Nu längtar jag verkligen till sommarlovet, och nästa torsdag slutar vi. Yees! ;) Vi förtjänar verkligen ett LÅNGT sommarlov i år, eller vad säger ni, girls?! Visst har vi kämpat mycket väl?! ;P

Nu ska jag ut till solen igen, och sedan ska jag på min systers teaterföreställning. Vi hörs snart igen, förhoppningsvis på skolavslutningen där jag kanske ska vara med och sjunga/spela! ;) Och då med låten Everything I do, I do it for you som Bryan Adams gjort. Älskar den. <3

Pusspuss // Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0