Drömmer om sommar

Tänkte bara skriva lite innan jag går o lägger mig..
Det har varit en ganska vanlig torsdag. Startade dagen med idrott, tyvärr hade vi prov. Jag skäms lite över mig själv. Läraren sa innan provet att den sista uppgiften e iaf väldigt lätt o typ Ingen har gjort fel på den. Jaja, Nån måste väl va den första? :S My god.. Piinsamt värre.

Slutade 12 som vanligt så va hemma ganska tidigt. Det var härligt, så jag kunde sätta mig o förbereda lite inför spanska nationella imon m.m. Shit, har press på mig där. Önska mig lycka till :P

Dansade latin idag för första gången på 3-4 veckor.. Insåg att jag e extremt otränad just nu. Höll seriöst på o svimma, har aldrig gjort det förut. (peppar peppar ta i trä). Konstig känsla. Dessutom krampade benet i slutet. Jeey vad det blir mkt träning i sommar! ...

Go natt gott folk! Ahora me voy a dormir. /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0