Borde sova men orkar inte. -.-

Förlåt mig så hemskt mkt för att jag inte bloggat typ alls denna veckan, men har verkligen inte haft lust,ork eller tid. Skitvecka helt enkelt.. Jävla engelska nationella gick skit o ja hoppas nu innerligt på att jag iaf fick G :S my god..

Har vart me Sandra idag hemma hos henne. Kollade film som sagt och flummade. (inte så ovanligt)
Resten av familjen hade varit hos mormor o morfar tydligen. Mamma berättade efteråt att mormor varit helorolig! Hon satt o va så nervös.. Hon sa: Men lilla Nathalie kan väl inte va ensam i stora stockholm me en kompis bara?
Tänk vad som kan hända! Tänk om dom inte hittar till tåget! Tänk om hon inte kan sova.. Sen började hon o morfar skrika på varandra. Han tyckte liksom att vi var stora nog o att de skulle bli kul för oss.
Haha, förlåt men hon e söt. Jämt så orolig..

Imon blire nog kul iaf, grillkväll hos alex mfl. :)
O synd att de inte blev nån joshan i helga, hade sett fram emot de. typiskt, som vanligt.

Näh nu borde jag sova. vet knappt vad jag skriver längre:P
Puss/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0