Bara 4 dagar kvar!

Hej ett tag sedan nu... pinsamt.
Nathalie har tjatat på mig varje dag nu, men ändå har jag inte hunnit, dum jag känner mig!
Men nu tänker jag blogga igen för nu är det inget kvar i skolan! Inga läxor, inga inlämningar och inga prov! Hur gött är inte det eller :D

Idag slutade vi halv 12 så jag passade på att sola hela dagen, lite färg har jag allt fått :) Jag och min syster har varit hemma hela dagen och inte en förälder i närheten... börjar undra vart de har tagit vägen...Men jag och min syster beställde i alla fall en pizza, smarigt vare :)
Nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag och min syster kolla på Girlicious...

Imorgon ska jag först klippa mig, innan skolan, tror Sandra var och klippte sig idag, ska se hur det blir :) Jag ska nämligen till frisören kl 07:30! Hur ska jag orka?! Men det blir nog bra :)

Ha det skönt/ Edit (kanske jag måste skriva nu eftersom det var så längesen jag skrev ett inlägg)

Kommentarer
Postat av: bollyboll

JA! det var sjukt länge sen du skrev ! din lilla korvboll :D

2008-05-28 @ 20:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0