Årets första dopp!

Idag skall det ske! Jag ska ta ett dopp i sjön efter en joggingtur med Belinda och Josefine :)

Resten av dagen har gått väldigt fort, bara två lektioner, skönt som...
Efter skolan var jag med Sandra uppe på estetavdelningen där en musiklärare skulle lyssna på henne om hon platsade till skolavslutningen, och det är klart att hon gjorde! Det lät superfint när hon sjöng Bryan Adams- Everything I do I do it for you... (är de så den heter?) i vilket fall var hon jätteduktig, Jag satt brevid och lyssnade och kände mig som  den "stolta mamman"...

Nu har jag bytt om till bikini och över det träningskläder och väntar bara på att Belinda ska komma :)

Just det ja, jag klippte mig idag också, klockan kvart över 7.... För tidigt.. Men jag blev nöjd, håret blev kort, tror kortare ön vad jag hade innan men det är skönt med kort hår nu på sommaren :)

Nu kommer hon! Måste dra Puss på er!
image47

Kommentarer
Postat av: bollyboll

WHOHOO! jaa de var helt skönt att bada,typ inte kallt alls, så helt bra ! :D :D :D

2008-05-29 @ 18:09:07
Postat av: Sandra

Naww, tack! ;) Jaa, låten heter så! ;P

2008-05-30 @ 11:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0