Änglagård

Kom nyss hem från jobbet. Jag lyckades missa bussen i morse Igen! :O Helt otrolig..

Igår va jag me Fille på dagen iaf. Skulle pluggat, men valde att träffa honom istället (A) <3
Efter en dag med honom, som kändes väldigt kort, drog jag hem till Erika på kvällen. :) Hade ju bestämt o ha myskväll. Äta tacos o kolla film. Änglagård blev det, nån som sett den? Stör mig på att man inte fick veta vem tjejens pappa var :S Aja, vi får se tvåan oxå Erika ;)
Du är en underbar vän, det vet du va? En sån som man verkligen kan snacka med om typ allt :) Du lyckades ge mig en hel del hjärtattacker igårkväll.. Shit, vad jag har missat saker. *Fortfarande i chock.* Tack för igår<3

Nu ska ja äta lite o sen plugga inför aa allt som väntas denna mardrömsvecka.
Puss/N (behöver jag skriva ett N? Det e ju bara jag som bloggar.. hum.)




Kommentarer
Postat av: MittlivVackertRosa.blogg.se

Självklart att vi ska se andra filmen oxå! Säg bara var å när så fixar vi det :P
Du är en underbar vän du med! Så glad att jag hittat dig!
Å glöm inte: "Ge inte upp"
xD :P ^^
Kramis

2008-05-19 @ 12:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0