Allt från nationellt till musikal

Tjenare tjenare!

En ganska Bra dag för en gångs skull! :O Gjorde bra ifrån mig på läsförståelsen i spanska nationella = YES!
Bara muntliga och skriftliga kvar då. Hoppas på ett MVG, Spanske e ju ett av mina bästa ämnen.. får se:)

Efter en låång dag i skolan (slutade halv 4 direkt efter provet) tog jag bussen hem. Satt me flumm/snälla Bella som har gått runt o sjungt "badrum" i örona på mig halva dan känns de som.. Bara för att få ut La camisa negra från min hjärna:P Det funkade, tro mig. Bara det att "badrum" satt fastklistrat istället.
Åkte ner o kollade på en musikal i Porthälla nu på kvällen. Fille var ju med o spelade så :)
Efter många om och men nöjde vi oss med att sitta bredvid tanterna som tagit våra platser (Min, Malins o Alex).
Det var kul o träffa dom igen, alltid lika trevligt^^ Synd bara att jag tydligen framstår som blondin (enligt Malin). Hon tjatar på att jag borde äta mina IQ tabletter.. hum, vaddå? xO

Måste bara lägga till att dagen har varit riktigt lyckad o människor har fått se mig lite glad igen.
Förutom den "lilla" grejen att jag känner mig riktigt sårad. Fy fan, finner inga ord. jag ställer upp, men får ingenting tillbaka. Jag tar mig tid, men får ett slag i magen. Du gjorde så att det värkte i hjärtat idag. Jag tror nog att det syntes, att alla såg det. Bara för att jag har svårt att hålla känslorna inne.. (A)
Annars; Dagen +++
Puss/N                              

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej då natta, du är jättesmart :) oftast iaf :P

2008-05-16 @ 21:28:08
URL: http://malineliasson92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0