Ajajaj

Sitter i soffan med filt och tofflor i högsta högg. Ja, det var ju en bra start på denna veckan.. Var i skolan en timme för att göra klart bildarbetet och drog sedan hem efter det. Har svinont i halsen! Orka sånt här Nu, det e ju snart sommar o allt. Halsont e bland de värsta jag vet, får alltid det när jag börjar bli förkyld. Men nu va de överdrivet:/ Har lyckats få i mig lite o äta nu iaf, efter att ha tagit en ibumetin.. Hoppas ni mår bättre iaf.
Så måste jag sätta mig o skriva ett jävla tal nu oxå -.- gah. Har lust att bara säga: "Växthuseffekten. Stoppa utsläppen. Orsakar bla. död. Hej då." Men nene, jag ska tala i 10 minuter om det!! Suck* Heaven I need a hug.

/N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Naaw, krya på dig sötis

2008-05-26 @ 21:31:01
URL: http://Jenniebus.blogg.se
Postat av: Cicci

10 minuter om växthuseffekten, inga problem. ;) Jag skulle kunna snacka minst en timme om det. Haha, jag har inget liv.

2008-05-28 @ 19:56:15
URL: http://lifeofcicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0