Aj aj...

Hej, ett tag sedan jag skrev, men det gick ju inte bara att vara inne dessa soliga dagar som vi varit lediga!
Så jag skriver nu istället, och tar en paus ifrån läxorna...
Dagen efter valborg, torsdag alltså, gick jag upp tidigt för att åka till farmor. Där var det strålande sol, så vi grillade och för första gången i år satt jag ute och åt! Det var riktigt mys! Vi stannade hos henne tills fredag. På lördagen åkte jag och provjobbade till sommarlovets jobb. Jag fick svara i telefon och skriva telegram till tex: brudpar m.m. Det var riktigt skoj!
I söndags var jag ute och joggade :) Jag vet, jag är sjukt stolt. Jag har bestämt mig för att ge mig ut och jogga typ två ggr i veckan, till en början :) Men det börjar jag med nästa vecka för denna vecka dra vi iväg till Stockholm!

Idag var ingen rolig dag :( Jag var nämligen tvungen att ta spruta inför min resa till Vietnam... men det var det värt för jag vill ju så himla gärna till Vietnam nu, och det är bara en månad till sen åker vi! Fa vad skönt! image29

 


Men det jag ser fram emot mest nu är Stockholmsresan!
( Tack föresten till Nathalies kompis som hjälpte till att fixa bloggen! Stort Tack! )
 
japp vi hörs! Puss / E

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ingen fara x) Bara kul att hjälpa till! Så ni är nöjda? Eller är det något mer som ska fixas? ^^

2008-05-05 @ 19:34:21
URL: http://lifeofcicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0