Vad är det för dag?..

Det har redan varit sommarlov för länge för att minnas vilken dag det är.. Det är iallafall mitt i veckan och imon är det torsdag. (Ha ha, ett försök att va rolig). Nej, seriöst. Sånt humör är jag inte på.

Det blev ingen spruta idag!? :O Och tro mig gott folk, det var inte för att jag var rädd. En sköterska ringde mamma förut o sa att dom inte tar emot mig för att "dom sysslar inte med sånt där". Eh, e det bara jag som inte förstår?

Det blev ändå så att jag mötte min Jennie vid la fontäna vid brunnsparken. Tjena vad det blåste, fick gömma mig bakom nån bussgrejs.. Det var iaf jättekul o träffa henne igen :) Vi drog runt lite i staden och ställdes inför många svåra val.. Usch, beslutsångest när det gäller typ allt kan vara jobbigt! Det blev ingen shopping alls för mig, men det är bra att spara på pengarna. Jennie hittade däremot sin kära bikini överdel. (förlåt, jag har glömt ordet ändå!!:S)
Träffade på några killar i Nordstan, varav en tyckte det var kul att luftpussa mig. Ah, eller hur fan man nu ska beskriva det. Det blev inledningen på vår fina diskussion om hur jävla sliskiga vissa killar kan vara. Som om en tjej skulle uppskatta det där sättet att flirta? Nej, inte vi iaf. Gå o sy hos mommi. 

Sen drog vi hem till min Ennie o var heltrötta, så det blev mys framför tvn. Såg She's the man. Har hört av andra att den e dålig, men den var ju skitbra! Vi satt och skämdes dör deras skull o flabbade. Den va kul :) 
Tack för en helbra dag! 

Nu ska jag sova, ska ju upp o kolla på mina vänners o ovänners skolavslutning imon :)  Grattis till er som slutar 9an!
Puss/N


PS. Jag SKA bli vegeterian, fastän min familj är emot mig. !!!

DS.


Kommentarer
Postat av: Cicci

GO NATTA, vegetarian :>

2008-06-12 @ 07:38:42
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: MittlivVackertRosa.blogg.se

Då har vi nått gemensamt! We goes Veggie ^^

2008-06-12 @ 18:54:36
URL: http://MittlivVackertRosa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0