Söndag. Nej, lördag var det ju..

Vad är det här för trök-dag egentligen? Hela Sverige har gått i ide.. Som jag och Erika kom på, så är det säkert en röd dag pga att alla är bakis x)

Vi åkte på utflykt till Alingsås för att se vad som hände där. Vi letade efter ett café så att vi iaf kunde fika, men Inget var öppet! Det enda som hade öppna dörrar i hela byn var en pub. Vi kände inte att det riktigt var något för oss.. hi hi.
Satte oss på en bänk och gjorde inte mycket där heller. Köpte lite godis på gammaldags sätt i en lite kiosk som var en annan sak som råkade va öppen. Sen drog vi hem o satt på gatan o sjöng disneylåter :)
Ja, man får väl roa sig själv ;)


På gatan. Blunda för mig, jag är konstig.

Nu har jag nyss varit ute en lång promenad me Cicci o Fille :) Det var kul. Kommer sakna dig Cicci om du ska va borta hela resten av sommarn :(
Nu är det en flygkapar film på 5an. Nån mer som ser den? Finns så många såna.. Det är därför det blir läskigt att flyga sen.

Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Men några dagar kommer jag vara hemma. (a) Jag hör av mig. ^^

2008-06-22 @ 12:13:51
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0