Sniglar

Lyssnar på rix fm och bloggar lite.
Det är ganska lite att göra idag faktiskt. Min moster är iväg på möte nästan hela dagen, så jag får låna hennes rum att jobba i. Det är bara det att hon gav mig för lite att göra.. Ska vara här till typ halv 4 idag och jag har snart redan gjort klart alla uppgifter xD Lalala vad ska jag gö? Vill inte gå ut härifrån, för då börjar väl den mystiska tanten prata med mig igen. Ibland är det verkligen svårt att veta hur människor fungerar och vad de menar. Hon här Lena förstår jag mig inte på. Skämt eller seriös? Hum, det är inte lätt att veta. Häromdan frågade hon ut mig totalt om min framtid, vad jag ville med den. Jag vet ju inte, så hon ställde säkert 50 olika frågor om yrken. Typ: Gillar du barn? Nej. Hästar? Nej. Måla? Nej. Teknik? Nej. Osv. Tjöt. Jag vet ju inte, stressa mig inte :S
En annan sak som går mig på nerverna är deras samtal på lunchen. Förra året då jag oxå jobbade här, snackade dom om mördarsniglar varje dag i två veckor! Igår vid lunchen sa en tant (dam?) - Nu kommer dom där äcklena igen!
Jag förstod direkt vad som väntade och skrattade inombords. Nu sätts det igång igen. Det de diskuterar är hur man dödar dom. Snälla, jag vill inte veta.

Puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0